Pogoji poslovanja


Splošni pogoji poslovanja spletne strani tacke.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.

tacke.si je spletna stran, katere lastnik in upravitelj je podjetje E-KODA minerva s.p.. Ob prijavi v sistem spletne strani obiskovalec pridobi geslo, s katerim ob vsakem obisku spletne strani dostopa do svojega računa oz. pridobi pravico do nakupa. Email in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne strani tacke.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med lastnikom spletne strani in potrošnikom.

Cene in ažurnost podatkov
Vse cene so v EUR in ne vključujejo DDV, ker nismo DDV zavezanec. Cene ne vključujejo stroškov dostave blaga, ki so prikazani šele ob izbiri plačilne metode. Ponudnik skuša čim bolje skrbeti ter zagotavljati ažurnost in pravilnost podatkov, ki so navedeni na spletu. Kljub temu pa se lastnosti artiklov, dobavni rok in cena spreminjajo, tako obstaja možnost, da ponudnik ne utegne sočasno s spremembo popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, se kupca obvesti o spremembah ter omogoči preklic ali zamenjavo naročenega artikla.

V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Vse fotografije artiklov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Naročanje
Naročanje poteka prek interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Potrošnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo na spletni strani.

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo na spletni strani, da je naročilo sprejeto. Kupcu so podatki o uporabniku in nastavitve naslova vselej dostopni na spletni strani. O morebitni spremembi naročila oz. preklica, mora kupec o tem ponudnika obvestiti na email naslov prodaja@tacke.si. Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

V kolikor še nimate izkušenj s spletno prodajo, nas o tem obvestite na naš e-naslov: prodaja@tacke.si in z veseljem vam bomo pomagali, ali pa izdelke, ki jih želite naročiti z vsemi vašimi kontaktnimi podatki in naslovom, ter izbranimi izdelki, pošljete na naš e-naslov: prodaja@tacke.si

V primeru izbire plačila po povzetju, ali naročila po e-naslovu, pošiljko plačate na vaši Pošti.

Kadar naročenega blaga, ki ste ga naročili, ne prevzamete ali napačno navedete svoj naslov za dostavo blaga, ste dolžni povrniti vse stroške, ki so pri tem nastali (administrativni stroški, stroški pakiranja in pošiljanja ter vračila blaga, ki v tem primeru znašajo: 9,81 eur). Na vaš naslov vam bomo poslali račun, ki ga je potrebno poravnati najkaseje 8 dni od datuma izstavitve, v nasprotnem primeru vam pričnejo teči stroški obresti zaradi nepravočasnega plačila.

Reklamacija blaga in vračilo blaga
Reklamacija blaga: kupcu pripada pravica, da reklamira prejeto blago. Prav tako lahko reklamira tudi blago, ki je bilo uničeno ali poškodovano ob prevozu. V tem primeru ponudnik opravi zamenjavo izdelka na svoje stroške. V primeru, da je poškodba na pošiljki nastala zaradi prevoza, lahko kupec takšno pošiljko zavrne takoj pri dostavi. Ponudnik ni dolžan sprejeti odkupninskih pošiljk ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.

Vračilo blaga: kupcu pripada pravica, da v 15-ih dneh vrne kupljeno blago brez kakršne koli odškodnine. Vendar je kupec dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vračanju kupljenega blaga (morebitni stroški poštnine). Blago je potrebno v primerni embalaži poslati na naslov: E-KODA minerva s.p. | Borcev za severno mejo 12, 2000 Maribor.

Izdelki morajo biti neuporabljeni, nepoškodovani v originalni in neodprti embalaži. Priložen mora biti originalen račun ter TRR pošiljatelja (številka, enota banke). Ponudnik vrne celotno kupnino brez stroškov poštnine najkasneje v 15-ih dneh od prejema vrnjenega blaga.

Pravica do zasebnosti
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju osebnih podatkov pred izgubo, zlorabo ali nepooblaščenim dostopom v skladu z zakonom o varstvu osebnih podatkov.

Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cene spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Sklepanje pogodb
Vse pogodbe med ponudnikom in uporabnikom morajo biti sklenjene v slovenskem jeziku. Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika. Uporabnik lahko od ponudnika zahteva vpogled v pogodbe (naročila), ki jih je sklenil s ponudnikom v preteklem obdobju. Ponudnik bo kupcu posredoval željene pogodbe takoj po prejemu njegove zahteve. Zahtevo za vpogled v prejšnje pogodbe lahko uporabnik pošlje na e-mail: prodaja@tacke.si.

Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Kupec se lahko v primeru težav obrne na e-mail: prodaja@tacke.si.

Ponudnik bo v 5-ih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil kupcu potek nadaljnje obravnave postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora ,vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.